Z wielką przyjemnością pragniemy Państwa poinformować, że na rynku potraw i dań dla gastronomii pojawił się nowy produkt: gotowe świeże sałatki owocowe. Produkuje je firma Fructo Fresh (www.fructofresh.com) – nowy dostawca na rynku ho-re-ca. Firma powstała w 2004 roku, a autorem pomysłu jest Prezes zarządu Pan Cezary Zwoiński.
FructoFresh to jeden z najnowocześniejszych producentów świeżych sałatek owocowych w Europie – mówi Prezes. Kontrahentom - oprócz doskonałych wyrobów – oferowane są znakomite warunki współpracy oraz konkurencyjne ceny. Głównymi odbiorcami naszej firmy są dystrybutorzy ho-re-ca z państw Europy zachodniej, a wśród klientów polskich występuje: McDonald’s oraz firma Janex z branży ho-re-ca.
Główną zasadą, którą kieruje się firma jest "Innowacja to kooperacja" - wierzy ona bowiem w to, że partnerskie współdziałanie - poczynając od pracy zespołowej personelu, aż po kontakty z dostawcami i kontrahentami - zaowocuje wprowadzaniem najlepszych rozwiązań biznesowych i technologicznych.
Misją FructoFresh jest stosowanie standardów pracy i współpracy, daleko wykraczających poza obecnie obowiązujące, branżowe normy. FructoFresh oferując swoje wyroby swoim klientom dostarcza im: "pełnię lata przez cały rok". W chwili obecnej, największą popularnością wśród kontrahentów firmy cieszą się 3 rodzaje sałatek: - Standard (mieszanka firmowa sporządzona z jabłek, pomarańczy, grejpfrutów, ciemnych winogron i wybranych owoców sezonowych)
- Extra (mieszanka firmowa sporządzona z jabłek, pomarańczy, ciemnych winogron, melonów i wybranych owoców sezonowych)
- Exotic (mieszanka firmowa sporządzona z jabłek, pomarańczy, grejpfrutów, ciemnych winogron, ananasów i wybranych owoców sezonowych)
Doskonale sprzedają się też tzw. "segmenty", czyli wyroby powstałe na bazie jednego, konkretnego owocu (np. pomarańczy, grejpfruta, ananasa, kiwi, jabłka).
|