Porada 194.
Wprowadź różnorodne rozrywki.
Daj swoim klientom powód, by nie poszli gdzie indziej. Wprowadź muzykę karoake,
komediantów, miejscowe zespoły, czytanie poezji, muzyków grających na instrumentach klawiszowych lub spotkania popularyzujące naukę. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń,
możliwości i Twoja wyobraźnia. Nie zapomnij zareklamować planowanej rozrywki z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, by dać klientom szansę uwzględnienia Cię w swoich planach. Najprostszym sposobem na zorganizowanie jakiejkolwiek formy rozrywki jest umieszczenie reklam w gazecie albo rozprowadzenie ulotek w budynkach miasteczek uniwersyteckich, księgarniach, sklepach muzycznych itp. Jeśli chodzi o karaoke, możesz ją znaleźć w miejscowych sklepach zycznych, albo zakupić na stronie www.acekaraoke.com, która ma zarówno
domowy, jak i profesjonalny system na sprzedaż.
Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
|
|