MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 194. Wprowadź różnorodne rozrywki.
Daj swoim klientom powód, by nie poszli gdzie indziej. Wprowadź muzykę karoake, komediantów, miejscowe zespoły, czytanie poezji, muzyków grających na instrumentach klawiszowych lub spotkania popularyzujące naukę. Jedynym ograniczeniem jest przestrzeń, możliwości i Twoja wyobraźnia. Nie zapomnij zareklamować planowanej rozrywki z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, by dać klientom szansę uwzględnienia Cię w swoich planach. Najprostszym sposobem na zorganizowanie jakiejkolwiek formy rozrywki jest umieszczenie reklam w gazecie albo rozprowadzenie ulotek w budynkach miasteczek uniwersyteckich, księgarniach, sklepach muzycznych itp. Jeśli chodzi o karaoke, możesz ją znaleźć w miejscowych sklepach zycznych, albo zakupić na stronie www.acekaraoke.com, która ma zarówno domowy, jak i profesjonalny system na sprzedaż.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)



domek O serii
Portal www.Gastrona.pl proponuje Państwu zakup serii nowoczesnych poradników gastronomicznych, wydanych wraz z firmą Nestlé FoodServices.
więcej >>

domek Nasi eksperci
   
Kurt Scheller  Bożena Sikoń  Marek Widomski
Remigiusz Labus  Wiesław Kukuła  Waldemar Hołówka
więcej >>


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki