Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
26.04.2024
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Forum ekspertów
Frytki już na dobre zagościły w polskim menu

Rozmowa z Andrzejem Puchalskim - Doradcą Gastronomicznym i Kulinarnym McCain oraz Marcinem Szczęsnym - Product Manager Food Service przed którymi, ze względu na ich pracę w McCain Poland, frytki nie mają tajemnic.


G.pl: W Polsce frytki kojarzą się głównie z mniejszymi punktami gastronomicznymi i fast foodami. Czy można serwować je również w bardziej wykwintnych restauracjach? (proszę o ewentualne propozycje potraw)

Przedstawiony przez Pana punkt widzenia powoli staje się nieaktualny. Frytki i inne mrożone produkty ziemniaczane już na dobre zagościły w menu praktycznie w całym przekroju obecnych na polskim rynku punktów gastronomicznych, poczynając od najmniejszych barów, a kończąc na eleganckich restauracjach z bardzo wymagającą klientelą.

Doradcy gastronomiczni McCain posiadają wiedzę i doświadczenie, dzięki któremu są w stanie zaproponować klientowi, biorąc pod uwagę specyfikę jego lokalu, produkt, który najlepiej odpowie na jego potrzeby i jego klientów. W wykwintnych restauracjach najlepiej powinny sprawdzić się frytki z linii Premium, które oferują najwyższą jakość na rynku. Biorąc jednak pod uwagę oczekiwania klienta eleganckiej restauracji, który zwykle poszukuje czegoś nowego i oryginalnego mogę zaproponować Rösti McCain.

G.pl: Danie z frytkami może też przyciągnąć do lokalu całe rodziny. Czy warto wprowadzać w menu oddzielną część – potrawy dla dzieci?

Intensywny rozwój całego rynku gastronomicznego oraz upowszechnienie się formuły casual dining sprawia, że jedzenie w restauracjach staje się dostępne dla coraz szerszej grupy klientów. W tej sytuacji już nie tylko wyjątkowe okazje są powodem wyjścia całej rodziny na obiad do restauracji. W czasie takiego rodzinnego biesiadowania najwięcej kłopotu restauratorom sprawia menu dla dzieci.

Odpowiedzią na te kłopoty jest McCain Smiles. Ten ziemniaczany smakołyk z puree w kształcie uśmiechniętej buzi jest idealnym dodatkiem do dziecięcego zestawu lub wesołą przekąską. Dzięki temu produktowi większość propozycji dla dorosłych można zaadaptować na potrzeby dziecięcego menu. Zachęcamy również operatorów do spróbowania naszych placków ziemniaczanych i tradycyjnych frytek, za którymi dzieci przepadają, a wprowadzenie ich do menu na pewno urozmaici dziecięcy posiłek i zwiększy liczbę zadowolonych klientów.

G.pl: W jaki sposób zaskoczyć gości daniem z frytkami? Jak można je podawać niestandardowo?

Frytki kojarzą się nam zazwyczaj jako dodatek do smażonej ryby lub mięs, choć można je równie dobrze podać w połączeniu z innymi produktami takimi jak sery, warzywa smażone lub jak w przypadku naszych ziemniaczków McCain Patatas Bravas z jajkiem w postaci omletu.

Produkty McCain w całej swojej gamie są bardzo wdzięcznym produktem do pracy dla każdego, kto chciałby je wykorzystać inaczej niż standardowo w swojej kuchni, chociaż użyte w tradycyjny sposób także wzbogacą każde danie swymi bogatymi walorami.

G.pl: McCain proponuje wiele różnych rodzajów frytek. Czy można je jakoś podzielić ze względu na to, do jakiej potrawy są serwowane?

Oczywiście tak. Jak już wspomniałem oferta nasza jest bardzo różnorodna. Jeżeli chodzi o frytki rozróżniamy kilka rodzajów cięcia: Julienne długa o grubości 6mm, 3/8 standardowa prosta o grubości 9mm i karbowana o grubości 10mm. Coraz większą popularnością cieszy się produkt typu Julienne, który idealnie pasuje do wszelkiego rodzaju ryb, drobiu. Grubsze frytki z kolei świetnie pasują do "cięższych mięs", nie tylko smażonych lub "grilowanych", ale również podawanych w sosach.

G.pl: McCain posiada w swojej ofercie szeroki wybór produktów. Jakie nowości mogą znaleźć Państwa klienci?

Nowością w ofercie McCain są chłodzone ziemniaki z linii Easy Nature. Te nowatorskie produkty McCain to podgotowane i zapakowane próżniowo, wyselekcjonowane ziemniaki, które dzięki wstępnej obróbce można podawać na zimno lub po szybkim podgrzaniu. Skalibrowane całe ziemniaki, kostki lub talarki stanowią doskonałe rozwiązanie dla różnorodnego menu.

Wartość dodana to oczywiście gotowy do wykorzystania produkt, który nie wymaga czasochłonnego przygotowania (mycie, obieranie itd.) Ponadto produkty te charakteryzuje 100% wykorzystanie tzn. 1 kg zakupiony = 1 kg wykorzystany. Nie ma odpadu. Co również istotne produkty McCain nie zawierają konserwantów, dzięki czemu mają czysty ziemniaczany smak.

Najpopularniejszym produktem w tej linii jest McCain Easy Nature Pom Parissene. Małe kalibrowne ziemniaczki. Idealnie do przygotowanie w piecu konwekcyjno parowym, możliwe jest również przygotowanie we wrzącej wodzie ( 5 min) lub nawet w mikrofali.

Ciekawą grupą produktów w ofercie McCain są tzw. Appetizers, niewielkie przekąski na bazie sera, warzyw lub mięsa. Produkty te wywodzą się z tak zwanej kultury finger food czyli jedzenia niewielkich przekąsek, które spożywa się palcami zamaczając je w różnych dipach. Najpopularniejszym produktem w tej grupie są krążki cebulowe formowane z rozdrobnionej cebuli w chrupiącej panierce lub krążki z całej cebuli w cieście piwnym. W grupie tej znajdują się jeszcze bardzo ciekawe produkty jak:

  • McCain Mozzarella Sticks
    Paluszki z ciągnącego się delikatnego sera mozzarella otoczonego cienką warstewką chrupiącej panierki o smaku piwa lub w innej wersji w chrupiące panierce z dodatkiem ziół.
  • McCain Cheddar Cheese Jalapenio Peppers
    Połówki papryczek Jalapeno wypełnione serem Cheddar i otoczone delikatną chrupiąca panierką
  • McCain Cream Cheese Jalapeno Peppers
    Połówki papryczek Jalapeno wypełnione delikatnym kremowym serem i otoczone chrupiącą złotą panierką
  • McCain Chili and Cheese Nuggets
    Mix kawałeczków ostrych papryczek i ciągnącego się sera zamkniętych w formie złotych nagetów

Produkty Appetizers doskonale wpisują się w tendencję do wspólnego spędzania czasu w gronie przyjaciół i znajomych, która zwykle odbywa się w pubach lub restauracjach. Produkty McCain oferują różnorodność smaków oraz możliwość ciekawego ich komponowania.

G.pl: Jakie profity dla szefów kuchni zamawiających produkty McCain proponuje firma?

Jednym z zasadniczych celów naszej działalności na rynku gastronomicznym jest budowanie długotrwałych partnerskich relacji z klientami. Do dyspozycji naszych klientów pozostają doradcy gastronomiczni McCain, którzy służą wiedzą i doświadczeniem. Ponadto od ponad 5 lat działa program lojalnościowy McCain Horeca Club, który premiuje zakup produktów gastronomicznych McCain. Pełna informacja o zasadach działania i sposobie przystąpienia do programu dostępna jest na stronie internetowej programu www.mccainfoodservice.pl/horeca



Firma McCain jest największym producentem frytek na świecie, dążącym do ciągłej rozbudowy i zdobywania nowych rynków. Misją firmy jest dostarczanie produktów o niezmiennie najwyższej jakości, poznanie i zrozumienie rynku, zapewnienie najnowszych rozwiązań technicznych i agrarnych. Ustawiczne wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie.




McCain Poland
Chociwel 25
57-100 Strzelin
tel. (071) 39 57 100
fax. (071) 39 57 101

e-mail: mccainpoland@mccain.pl
www.mccainfoodservice.pl



Gastrona.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.

 


"frytki"
(25.09.2009 - 01:43)  (kolos)
 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000